zivotnost cd_rom

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Středa Duben 16 13:40:55 CEST 2003

Dobrý den,
16. dubna 2003, 12:55:46, napsal jste:

> A kdyz si pujcite jinou CD-ROM a pustite stejny film, tak se to nedeje?

> TNX

> TIP: Dopis si pred odeslanim jeste jednou prectete

Puvodni tazateli.
To co se tady docitac o tom jakou cd-rom koupit jsou zkreslene
informace a nesmysly.
Verte jen lidem, kterym proslo pod rukou alespon nekolik desitek mechanik
ruznych vyrobcu.
Ti Vam reknou, ze uplne dobre neni nic, ale napriklad ze 100ks teac se
reklamuje 5ks ze 100ks samsungu 15ks atd.
Lisi se i jednotlive modely, serie stejneho vyrobce.
Takze Vam doporucim obratit se na
nejakeho vetsiho prodejce a udelat si "statistiku".
(ty ks jsem jen tak strelil od boku)

--
S pozdravem,
JN