zivotnost cd_rom

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Středa Duben 16 13:48:51 CEST 2003

On Wednesday 16 April 2003 13:40, Jan Nováček wrote:
> Puvodni tazateli.
> To co se tady docitac o tom jakou cd-rom koupit jsou zkreslene
> informace a nesmysly.
> Verte jen lidem, kterym proslo pod rukou alespon nekolik desitek
> mechanik
 ruznych vyrobcu.
> Ti Vam reknou, ze uplne dobre neni nic, ale napriklad ze 100ks teac
> se
 reklamuje 5ks ze 100ks samsungu 15ks atd.
> Lisi se i jednotlive modely, serie stejneho vyrobce.
> Takze Vam doporucim obratit se na
> nejakeho vetsiho prodejce a udelat si "statistiku".
> (ty ks jsem jen tak strelil od boku)

preslo mi rukami asi 300-350 cdrom za cca 5 rokov; najmenej kazive su
prave tie teac 32x, nestretol som sa s tym, ze by nejaka robila
problemy (pri citani alebo bola zrela na reklamaciu); samozrejme to
neznamena, ze su bezpoblemove, znamena to len, ze su
_zrejme_menej_problemove_ ako ine;

pochybujem o tom, ze vam nejaky vacsi predajca poskytne _akukolvek_
statistiku co sa tyka kazivosti cohokolvek co predava; k niecomu takemu
sa dostanete ak mate znameho kdesi v servise co to opravuje, aj to len
"mozno"; tot moje skusenosti so ziskavanim informacii o spolahlivosti
akehokolvek vyrobku pred jeho kupou;

bwt k tym skreslenym informaciam a nezmyslom v tomto threade: kedze (vid
vyssie) info je malo, ludia posielaju sem svoje skusenosti;

--
laco.