jaky linux na mailserver?

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Duben 16 14:44:29 CEST 2003

na sendmail radsej zabudni, jeho konfiguracia je tazka prasarna. odporucam postfix, pekne sa konfiguruje a konfigurak ma tiez dobre popisany. tuna http://www.vazka.sk/~vix/sysadmin/postfix.html je celkom dobry pokec v zrozumitelnom jazyku ;-p prejdi si a budes mat jasnejsie. inac redhat obsahuje aj sendmail aj postfix, defaultne instaluje sendmail, ale vie nainstalovat oba a tusim cez redhat-switchmail utilitu sa daju prepinat.