jaky linux na mailserver?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Duben 16 17:06:14 CEST 2003

On Wed, 16 Apr 2003, Rybarik, Michal wrote:

> na sendmail radsej zabudni, jeho konfiguracia je tazka prasarna.

Hmm, zase jeden, co to ještě nezkusil a už odsoudil. Můžu vědět, kolikrát
jste zkusil konfiguraci sendmailu?

Ano, oproti jiným MTA je konfigrák jiný, ale pokud to dělám pomocí m4
maker, nejsem líný a přečtu si v dokumentaci význam všech voleb, které mi
to nabízí, naprosto s přehledem jsem dokázal nastavit vše potřebné.

Navíc sendmail se používá jako výchozí MTA i na jiných Unixech, takže
kdo se jednou naučí konifigurovat sendmail, nemá problém při práci na
jiné platformě, kde není instalace jiného MTA tak pohodlná jako na Linuxu.

R.V.