hlasky v log.nmb

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Duben 16 14:49:11 CEST 2003

> ahoj
> Vse funguje jak ma, jen nejsou videt poslednich 14 dni
> okolni pocitace. A tak hledam, co se zmenilo.
> Bohuzel mam pocit, ze driv v tom souboru nic takoveho nebylo
> a ted se tam toho objevuje nejak moc. Ale - jeste jednou bohuzel -
> nemam nic pro porovnani z drivejsi doby.
> Na jinem serveru ten soubor je temer prazdny - pouze hlasky
> ze server is now local master browser for...

Mno, to by podle me mohlo souviset. Doufam, ze nebudu az tak placat
nesmysly, teorie neni moje silna stranka. Ale podle me je v MS siti vzdy
jeden stroj, ktery udrzuje seznam stroji prihlasenych do site. V nejakych
intervalech probiha master browser election. Pokud je tim master browserem
windows stanice, tak jste asi nemel problem. Pokud se jim ale stal linux,
tak ten dle mych zkusenosti neposle seznam tomu stroji, ktery neoveri. A
pokud mate na sambe nastaveny encrypted passwords a Windows nemate
updatovane, aby podporovaly takove posilani hesel, tak prestanou ty stanice
videt okolni pocitace.
Kazdopadne, mate nejaky duvod, proc fungujete na teto pomerne stare verzi
samby?

TNX