hlasky v log.nmb

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Středa Duben 16 15:12:52 CEST 2003

ahoj

> Mno, to by podle me mohlo souviset. Doufam, ze nebudu az tak placat
> nesmysly, teorie neni moje silna stranka. Ale podle me je v MS siti vzdy
> jeden stroj, ktery udrzuje seznam stroji prihlasenych do site. V nejakych
> intervalech probiha master browser election. Pokud je tim master browserem
> windows stanice, tak jste asi nemel problem. Pokud se jim ale stal linux,
> tak ten dle mych zkusenosti neposle seznam tomu stroji, ktery neoveri. A
> pokud mate na sambe nastaveny encrypted passwords a Windows nemate
> updatovane, aby podporovaly takove posilani hesel, tak prestanou ty
> [...]

Win95 OSR2, nekryptovana hesla, zhruba 400 uživatelů.
hlasi se do domeny, kterou dela samba
RH7.0, samba 2.0.7 - instalováno v době, kdy to byla novinka.
duvod - vse funguje jak ma, nebyl duvod upgradovat.

aby to bylo jeste lepsi, existuji PC s W95, ktera vidi vsechny okolni
pocitace
a PC ktera je vidi treba jen 10PC (ruzne rozvadece, ruzne huby, switche -
 nemuzem najit spolecnou vlastnost)
nepomuze restart win, nepomohl ani restart nmbd

nova Pc s WXP pojedou proti RH8.0 (mozna proti RH9) a nejake sambe
- nyni 2.2.5 (bude se upgradovat jeste pred otrym nasazenim)

Nejak se mi nedari zjistit, koho povazuje pc za local master browser

zatim diky
radek