vyvojovy nastroj pro web.

Jaroslav Lukesh lsh.synth na seznam.cz
Středa Duben 16 14:57:25 CEST 2003

: Odesílatel: Petr Klimovic <linux2 na pizi.cz>
: Vi dealnim pripade by to melo byt pro Windows a vysledny kod bezet na
: Linuxu. Ale muze to byt i pro Linux.

Server je pro jakoukoliv platformu, kde máte C překladač pro přeložení
Pythonu. Anebo kde máte k dispozici Python v binární formě. Pozor, BSD má
něco někde malého a tam je potřeba hodnotu zvětšit a přeložit jádro.

V praxi mi to na woknech jelo pomaleji než na Linuxu, zvlášť pokud stránka
má cca stovku malých (50-300B) obrázků, se některé občas nenačetly. Pod
Linuxem na neserverovém HW bezproblémů.

Klient je jakýkoliv browser co umí pracovat s cookies a frames.

: Staci mi nejaka chytra slova pro Google. Zatim vubec netusim, kde

www.zope.org
www.plone.org
cmf.zope.org
www.esi.org