KOMERCE: Prijem predobjednavek na SuSE Linux 8.2

Petr Kania kania na suse.cz
Středa Duben 16 15:24:59 CEST 2003

Dobry den,

Dne út 15. dubna 2003 20:47 jste napsal(a):
> On Tue, 15 Apr 2003 13:40:11 +0000 (UTC), Petr Kania wrote:
> :                           Linux znamena SuSE
>
> A suhlasi s tymto vyhlasenim vlastnik ochrannej znamky, ci uz je to
> Linus alebo APS ci kto ju vlastni v CR? Takyto titulok mi teda
> pride v tejto konferencii znacne drsny a arogantny...

Tento titulek nebyl uveden primo v subjektu a v zadnem pripade nema
byt arogantni - je pouze jednoduchy. Linux je obecne znamy pojem,
ktery zna i velka cast siroke verejnosti. Vetsina z nich ale jiz
nezna jednotlive vyrobce operacnich systemu - proto ma velky vyznam
spojit nazev Linux se znackou vyrobce. Samozrejme v takto
specializovane konferenci neni treba tuto souvislost zminovat a pro
mnohe muze mit negativni naboj.

Nicmene si nejsem vedom toho, ze bych se timto zpusobem zachoval
arogantne nebo necestne, protoze Linux opravdu znamena i SuSE Linux,
stejne jako Mandrake Linux, Debian GNU/Linux apod.

Je dobre, ze linuxova komunita dba o nezneuzivani jmena Linux a jsem
presvedcen o tom, ze SuSE, jakozto jeden z hlavnich linuxovych
distributoru, ma moznost se podilet na sireni dobreho jmena Linuxu po
celem svete.

--
Best Regards / S pozdravem,

Petr Kania
Production and sales manager / Vedouci oddeleni produkce a prodeje
SuSE CR, s.r.o.                  e-mail: petr.kania na suse.cz
Drahobejlova 27                  tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                  fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                   http://www.suse.cz