RE: Baví vás to? Mne ani trochu.

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Duben 16 17:52:02 CEST 2003

> Proboha, lidi, nechcete už si konečně dát studenou sprchu a začít se
> zabývat něčím užitečným? Místo problematiky Linuxu se tu v poslední
> době řeší právní otázky, někteří jedinci jsou schopni neuvěřitelné
> množství energie vyplýtvat na snahu zkoupat každého za nepřesnou

ja som si vzdy myslel, ze linux a komunita okolo neho je zalozena hlavne
na slobodnom mysleni. ako vsak sledujem tuto konferenciu, mam dojem ze to
so slobodnym myslenim nema nic spolocne... niektore reakcie nemaju daleko
k praktikam BSA. toto su ludia, ktorym ucarovali slobody? :o(((( alebo som
si pomylil konferu?

verim ze keby thread o napalovani redhatu cital niekto z firmy redhat,
reagoval by zmierlivejsie, ako niektori clenovia tejto konfery, ktori
paradoxne (imho) s firmou redhat a jej ochrannymi znamkami nemaju nic
spolocne.

ano, treba obranovat slobodny software a jeho licencie. ale nie so zbranou
v ruke...

pixall