zivotnost cd_rom

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Duben 16 16:52:39 CEST 2003

: Odesílatel: Jiří Dvořák <djiri na centrum.cz>
: mel proste jen smulu ( za posledni 3 roky asi 5 ks v hajzlu), chvili
: jsem mislel ze treba zdroj, ale ted mam jinej i se velkou casti komou a
: je za v haji, vzdy odejde tak z nejde vysunout, tedy zadne opotrebeni

No ja ty CDromky kucham (je tam spousta paradnish SMD soucastek - nez je
vyhodite, tak dejte vedet ;-). Vetsinou (az na jednu, kuchal jsem asi 5)
byly odesle na prepeti. Tedy byl tam minimalne jeden vadny svab (budto
vybuchly i s utavenyma nozickama, nebo jen tak lehce sotva znatelne
napraskly). Nic jineho tam byt odesle nemusi, dokonce 3,3V stabilizatory to
prezily taky (jednalo se nejspis o kratkou spicku, kterou kvuli dynamickym
vlastnostem pustil).

Podle mne je to takovy (nepsany?) uzus vyrobcu, ze CDromky budou fungovat
jako prepetova ochrana, aby neodesel MB nebo disk.

JL.