[Fwd: Re: KOMERCE: Prijem predobjednavek na SuSE Linux 8.2]

BOBO b2 na quick.cz
Středa Duben 16 16:54:44 CEST 2003

Uz jsem to zjistil pred chvili a omlouvam se. I kdyz ten predmet zpravy
byl trosku do "hnoje" jak tady jeden poznamenal v te zmeti dohadovani o
ochrannych znamkach atd. Nechal jsem se unest.
BOBO