SQUID a FTP

Pavel Korner pkorner na vakmb.cz
Čtvrtek Duben 17 10:07:24 CEST 2003

Tak to jsem samozrejme zkousel, ale nefunguje to. Jestli ono to neni tim,
ze squid pri pripojeni k ftp serveru nepredava z hlavicky adresy informace
typu: login:password@ ale prave jenom tu adresu? Ja vlastne ten pozadavek
posilam na napr. ftp://192.168.1.1:3128 ?

> Pro pripojeni LAN do netu pouzivame SQUID
> Pripojeni k anonymnim FTP je OK, ale potreboval bych, aby se uzivatele
> mohli pripojovat k nekolika konkretnim ftp serverum (pristup
login/password,
> pro upload souboru na web). Coz mi proxy nedovoluje. Potreboval bych tedy
> vedet:
Co takhle napsat do URL radku v prohlizeci:
ftp://user@kampak/cesta/
pripadne ftp://user:@kampak/cesta/
> -eventuelne jak squid cach(e)uje (fuj!) soubory stahovane pres ftp?
Myslim, ze je do cache neuklada.