SQUID a FTP

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Čtvrtek Duben 17 09:29:45 CEST 2003

On Thu, 17 Apr 2003, Pavel Korner wrote:
> Tak to jsem samozrejme zkousel, ale nefunguje to. Jestli ono to neni tim,
> ze squid pri pripojeni k ftp serveru nepredava z hlavicky adresy informace
> typu: login:password@ ale prave jenom tu adresu? Ja vlastne ten pozadavek
> posilam na napr. ftp://192.168.1.1:3128 ?
V prohlizeci mam nastaveno, aby pouzil proxy i pro ftp protokol.
Proste si zkuste tohle:
telnet proxy 3128
GET ftp://user:pass@ftp_server/pub/

A po dvou odradkovanich by vam mel vypsat adresar.
Teda pokud nemate jeste autentizaci na proxy serveru.
A ted jsem si jeste vsimnul, ze chcete delat upload souboru.
To bohuzel squid neumi. Takze vam nezbyde nic jineho nez
na proxy nainstalovat bud aplikacni proxy server pro ftp,
nebo pouzit NAT a povolit ho pro ftp. Upload souboru umi prohlizec
jen v pripade, ze komunikuje primo s ftp serverem.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639