licence ISO obrazů Red Hat Linux 9 ?

Martin Bajer email na martinbajer.cz
Čtvrtek Duben 17 11:33:02 CEST 2003

V Čt, 17. 04. 2003 v 09.21, Radek Vybiral napsal:

> Ale to přeci není pravda!
> Pokud si to přečteš POZORNĚ, a prosím Tě o to, tak na stránce:
> http://www.redhat.com/about/corporate/trademark/guidelines/page4.html

Takto se dostaneme do situace (jestli už nenastala), že POZORNÉ a
opakované čtení z důvodů změn, všech "Guidelines" zabere 150 let života.
Takže tudy asi perspektivní cesta nevede.

> je pod písmenem B. uvedeno, že logo Shadow Man je taktéž registrovanou
> ochrannou známkou, a NESMÍ se použít, pokud k tomu není písemné svolení.
>
> To že jsi z toho nedokázal odvodit, že když to logo je použité na několika
> místech v produktu a že to tedy znamená, že to musíš odstranit, je bohužel
> pouze Tvůj problém.

Ne, problém záměrně vytváří ti, kteří se nás snaží manipulovat.

> A ty stránky GuideLines jsou pouze POMOCNÝM návodem na to, jak zacházet s
> produkty dané společnosti, nikde tam není napsáno, že jsou VYČERPÁVAJÍCÍM
> dokumetem se všemi možnými připady, které mohou nastat.
> Navíc se ten jejich obsah čas od času mění, takže se nutné je sledovat.

Toto, zdá se mi, vede do pekel. Chci používat SW, který je svobodný a do
ničeho mě nenutí. Jediným imperativem by mělo být nezneužít tuto
svobodu.

--
Martin Bajer 'fict10n'
http://martinbajer.cz/