licence ISO obrazů Red Hat Linux 9 ?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Duben 17 11:41:36 CEST 2003

On 17 Apr 2003, Martin Bajer wrote:

> Toto, zdá se mi, vede do pekel. Chci používat SW, který je svobodný a do
> ničeho mě nenutí. Jediným imperativem by mělo být nezneužít tuto
> svobodu.

Omlouvám se obecenstvu, ale musím použít silnější výrazy, neboť klidná
argumentace naráží stále na nepochopení... :(

SAKRA DOP*ELE CHLAPE, ten dokument klade podmínky pro DISTRIBUCI jejich
produktům, POUŽÍVAT to můžu na tisíc způsobů!!!

Jestliže ten produkt obsahuje jejich ochranné známky, mají právo
definovat, kdo smí a jak jejich produkty distribuovat tak, aby nedošlo k
záměně toho, co je jejich produktem a co někdo modifikoval.

Asi mi fakt nezbývá než opravdu nějaký článek na téma ochranných známek
v Linuxu napsat a přiložit překlad EULA licence... :(

R.V.