licence ISO obrazů Red Hat Linux 9 ?

Leos Literak literakl na centrum.cz
Čtvrtek Duben 17 13:15:52 CEST 2003

Milan Kerslager wrote:
> Literaku, nekecej a nebud ********, ze Tvoje firma NEmuze palit a
> redistribuovat ISO soubory s ochrannymi znamkami. Zda se mi to fer (vuci

Kerslagere, spatne si vysvetlujes moji snahu. Me tech par prodanych
cdcek rozhodne nevytrhne. Nez poslal Drvota ten email, uz jsem byl
smireny s tim, ze jej prodavat nebudeme. Pak jsem jen chtel vedet, jak
to doopravdy je. A co delam, delam vzdycky naplno. Beze mne byste se
jeste furt hadali, jak to je. To ja jsem napsal do Redhatu a ziskal
relevantni vyjadreni.

A Kerslagere, nebud na*****, ze jsem si te dovolil opravit. mas pravdu,
ze EULA ma vetsi prioritu. Ale pak nechapu, proc jsi do konference
dvacetkrat poslal url na guidelines a ani jednou na EULU? Ja te jen
opravil a ty tu na mne tak vyjedes :-(

	Leos

--
Leos Literak