Legalni vypalovani CD vs. Red Hat?

Čtvrtek Duben 17 13:33:26 CEST 2003

On Thu, Apr 17, 2003 at 09:34:23AM +0200, Martin Kokeš wrote:
> "Milan Kerslager" <milan.kerslager na pslib.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:20030416203236.GA11933 na pluto.pslib.cz...
>
> Pardon "RED HAT" mi to předtím nějak nenašlo, nickméně stále platí, že
> spojení shodné s logotypem "redhat" tam není.

Jednak firma spojeni RedHat (bez mezery) nepouziva a jednak porusujete
pravidlo o podobnych nebo pribuznych nazvech. Minimalne tedy budete
klamat spotrebitele, coz je (opet) spatne a je to poruseni pravidel
pouzivani autorskych znamek.

Opet PROSIM - nesnazte se dana pravidla nebo zakony obchazet, vypada to
prinejmensim trapne (zejmena kdyz se tim snazite dokazat, ze si muzete
delat co chcete s majetkem nekoho jineho).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz