Legalni vypalovani CD vs. Red Hat?

Vladimir Michl vladimir.michl na seznam.cz
Čtvrtek Duben 24 16:49:34 CEST 2003

Ono je otazkou, zda se v tomto pripade mate chovat podle ceskych zakonu nebo podle zakonu ve state vyrobce.

Pokud Vam to proda firma na ceskem uzemi, pak podle ceskych zakonu. Pokud to stahnete z ftp vyrobce v USA, pak si myslim ze musite respektovat pravo USA, coz by implikovalo ze to ta firma nemuze prodat, protoze by porusila zakony USA (resp. znamky registrovane v USA).

Takze bych to nevidel tak cernobile, jak uvadite.