jaky linux na mailserver?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Duben 17 17:18:04 CEST 2003

On Wed, 16 Apr 2003, Jan Houstek wrote:

> Stale se mi zda pohodlnejsi jedna instalace qmailu ci postfixu, nez
> neustale (a jiste velmi pohodlne) zaplatovani sendmailu.
>
> -- Honza Houstek

Ahoj,

souhlasim, ale jak na ktere nasazeni. Jsou veci, ke kterym jsem nedokazal
postfix dokopat. Myslim si, ze to ani nejde. Potrebuju odmitnout spam jiz
v prijimacim rizeni :). A ne, ze ho bouncnu a on se potvora vrati jako
nedorucitelnej a spadne do "defaultniho" inboxu. Jestli to ma nekdo
rozchozeny, budu mu vdecnej. Jinak na mailer pro cvut pujde zpatky
sendmail :(.

Jenom podotykam, ze firma IBM prohlasila 20.3.(tak nejak), ze vyda patch
na svuj AIXovej sendmail 28.4.2003 :)

-- Dalibor Straka