jaky linux na mailserver?

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Duben 17 18:25:42 CEST 2003

Dalibor Straka wrote/napsal:
: On Wed, 16 Apr 2003, Jan Houstek wrote:
:
: >
: > Stale se mi zda pohodlnejsi jedna instalace qmailu ci postfixu, nez
: > neustale (a jiste velmi pohodlne) zaplatovani sendmailu.
: >
: > -- Honza Houstek
: >
:
: Ahoj,
:
: souhlasim, ale jak na ktere nasazeni. Jsou veci, ke kterym jsem nedokazal
: postfix dokopat. Myslim si, ze to ani nejde. Potrebuju odmitnout spam jiz
: v prijimacim rizeni :). A ne, ze ho bouncnu a on se potvora vrati jako
: nedorucitelnej a spadne do "defaultniho" inboxu. Jestli to ma nekdo
: rozchozeny, budu mu vdecnej. Jinak na mailer pro cvut pujde zpatky
: sendmail :(.

   - použít externí smtp démon s kontrolou spamovitosti, který to potom
     šoupne do postfixového originálu?
   - zahazovat maily bez exisatující domény? (po zapnutí procento spamů
     drasticky pokleslo).

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"A bus station is a place where a bus stops.
 A train station is a place where a train stops.
 There is workstation on my table."