RE: Dvorní distribuce???

BOBO b2 na quick.cz
Čtvrtek Duben 17 22:49:50 CEST 2003

On Thu, Apr 17, 2003 at 01:06:49PM +0200, Debian User wrote:

> Jinak muj skromny soukromy nazor - jiz delsi dobu mam dojem, ze uzral
> cas zmenit "dvorni distribuci" ceske linuxove komunity za jinou. Preci

Vždy jsem doufal, že nic takového jako "dvorní distribuce" neexistuje.
Všiml jsem si, že někteří uživatelé mají problém pochopit, že existují
i jiné instalace než Redhat, a vždy jsem se snažil proti takovému
pohledu vystupovat. Stejně vehementně ale budu vystupovat i proti
případnému zjednodušení typu "Linux = Mandrake", "Linux = Debian" apod.
Je to totiž stejný nesmysl jako "počítač = PC, PC = Windows".

                                                        Michal Kubeček

:o))) zeby bylo malo masochistu jako ja? 2x SuSE, 1x MDK, 1x RedHat
BOBO