MB s hw podporou raidu na ide

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Pátek Duben 18 08:21:55 CEST 2003

Dne 17.04.2003 v 16:28 +0200, Petr Balas napsal(a):

> Problem je v tom, ze onboard RAIDy jsou obvykle SW RAIDy s podporou v BIOSu.
> Umozni to sice mit na RAIDu i bootpartition ale v okamziku, kdy ten board
> odejde a vy budete potrebovat dostat data ven, tak ho proklejete.

hmmm... to mne nenapadlo. Jdu se zeptat techniku, jak to vlastne je.

Dalsi vec: jsou dnesni disky vykonnejsi na scsi (ten radic co tu mam neni zadny
mladik - Adaptec ?? UW2 blat), nebo uz se s nimi mohou merit ATA100/133 disky
(po linuxem, doladene hdparmem)?

Uvital bych predevsim zkusenosti z provozu databaze. Vim ze nejlepsi by bylo
tam nastrkat 5x4GB disk na scsi, ale takovy uz nesezenu (ani ide, ani scsi),
takze tam bude 1x20GB(+ dalsi pro mirror, pokud do nej pujdu).

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...