Red Hat 9 a Pheenet wireless PCI card (11mbps)

Kamil Pichler kamil.pichler na breclav.net
Pátek Duben 18 20:30:01 CEST 2003

Dobry den,

hledam nekoho, kdo by mi poradil, jak rozchodit tuto kartu (viz. subj.)
na RH 9.

S Linuxem teprve zacinam, ale velice me nadchl a chtel bych jej
pouzivat. Na strankach vyrobce jsem nasel nejaky driver pro Linux,ale
nedari se mi jej zprovoznit.

Prohledal jsem archiv teto diskuze a patram dal, jenze mam velky problem
po necem patrat na internetu, kdyz mi v Linuxu ten internet prave
nefunguje  :((

Poradte prosim vas. Kazda rada nad zlato. Budu vdecny i za link na
stranky, ktere se timto problemem zaobiraji popr. za stranky s podobnou
tematikou.

Dekuji mnohokrat,

s pozdravem

Kamil Pichler