Red Hat 9 a Pheenet wireless PCI card (11mbps)

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Duben 18 20:38:51 CEST 2003

On Fri, 18 Apr 2003, Kamil Pichler wrote:

> Dobry den,
>
> hledam nekoho, kdo by mi poradil, jak rozchodit tuto kartu (viz. subj.)
> na RH 9.
>
> S Linuxem teprve zacinam, ale velice me nadchl a chtel bych jej
> pouzivat. Na strankach vyrobce jsem nasel nejaky driver pro Linux,ale
> nedari se mi jej zprovoznit.
>
> Prohledal jsem archiv teto diskuze a patram dal, jenze mam velky problem
> po necem patrat na internetu, kdyz mi v Linuxu ten internet prave
> nefunguje  :((
>
> Poradte prosim vas. Kazda rada nad zlato. Budu vdecny i za link na
> stranky, ktere se timto problemem zaobiraji popr. za stranky s podobnou
> tematikou.
>
> Dekuji mnohokrat,

Kolem wirelessu se ted dost motam, ale toto jsem poctive vygooglil :)

just one question about prism2_plx module.. I've got some of PheeNet =
wireless cards... WL-PCI (seems to be repacked NationalDataCom NCP 130 )
the older ones used PLX 9052 chip on it (these are working good with the =
latest release of wlan-ng 0.1.14, prism2_plx module)

BUT .. newer revisions of these cards are with TMD 7160 chipset=20
(NationalDataCom NCP 131), and these don't work!!! I've found a bit =
changed wlan-ng driver on Caz's webpage =
(http://www.caztech.com/linux-wlan-ng/linux-wlan-ng-v0_1_13-ncp130.tar.gz=
) and this one get the card to work..
so and my question.. will be this "change" included in official wlan-ng =
??? ( I think there're only some definitions and initialization routines =
 for this PCI interface TMD 7160 )

thanx
 tom

Jeste url samostatne