Plny prazdny disk

Petr Simandl simandl na mujmail.cz
Sobota Duben 19 01:55:35 CEST 2003

Marian Cavojsky wrote:

> Zmazany subor neuvolni disk, pokial sa neskonci proces, ktory do toho
> zmazaneho suboru zapisuje.
> Cize ukoncit logovanie, (alebo procesy, ktore zapisuju do suborov,
> ktore chceme zmazat. Zmazat subory a potom znovu tieto procesy spustit,
> ak je to potrebne.
> Inak, zmazat subory a restartnut procesy zapisujuce do tychto suborov.

Takze jak je videt z nasledujiciho vypisu pomuze restartnout ospfd a zebru.

[root na kaspi init.d]# df
Filesystem           1k-blocks      Used Available Use% Mounted on
/dev/hda1              2321632   2275328         0 100% /
none                     15164         0     15164   0% /dev/shm
[root na kaspi init.d]# service ospfd restart
Shutting down ospfd:                                       [  OK  ]
Starting ospfd:                                            [  OK  ]
[root na kaspi init.d]# df
Filesystem           1k-blocks      Used Available Use% Mounted on
/dev/hda1              2321632   1687076    516624  77% /
none                     15164         0     15164   0% /dev/shm
[root na kaspi init.d]# service zebra restart
Shutting down zebra:                                       [  OK  ]
Starting zebra:                                            [  OK  ]
[root na kaspi init.d]# df
Filesystem           1k-blocks      Used Available Use% Mounted on
/dev/hda1              2321632   1185004   1018696  54% /
none                     15164         0     15164   0% /dev/shm

diky za radu. Opravdu to maji na svedomi "tvrdohlavi demoni"
Do tohoto stavu se asi dostanou tak, ze behem jejich logovani dojde
misto na disku. Na jinem routeru, kde mam 40G disk se to nedeje.
Docela zajimava zkusenost. Jeste jednou diky