Plny prazdny disk

Čtvrtek Duben 17 15:04:51 CEST 2003

On Thu, Apr 17, 2003 at 02:29:18PM +0200, Petr Simandl wrote:
> Zdravim,
>   mam P200 jako router a stala se mi dnes uz podruhe nemila vec.
> [simandl na jaja simandl]$ df
> Filesystem           1k-blocks      Used Available Use% Mounted on
> /dev/hda1              1377068   1366076         0 100% /
> none                     31356         0     31356   0% /dev/shm
>
> na tom by ani nebylo nic divneho, kdyby to misto bylo opravdu zabrane.
> Po rebootu (jinak to resit neumim - proto sem pisu) se totiz vse umravni
> a je to nasledovne
> [simandl na jaja simandl]$ df
> [...]

Zmazany subor neuvolni disk, pokial sa neskonci proces, ktory do toho
zmazaneho suboru zapisuje.

Cize ukoncit logovanie, (alebo procesy, ktore zapisuju do suborov,
ktore chceme zmazat. Zmazat subory a potom znovu tieto procesy spustit,
ak je to potrebne.

Inak, zmazat subory a restartnut procesy zapisujuce do tychto suborov.