tisk v linuxu

Zdenek Burda Z.Burda na sh.cvut.cz
Neděle Duben 20 21:53:35 CEST 2003

On Sun, 20 Apr 2003, Richard Holas wrote:

> Sorry, za uplne BFU dotaz, ale rad bych v linuxu tisknul a VUBEC nevim,
> jak to nastavit. A ani nevim, co bych zadal do google, protoze muj dotaz
> je prilis obecny.
>
> Ocekavam odpoved "man neco..."
>
> Slackware 9.0, tiskarna Canon S200 (ale jde mi zatim o tisk obecne,
> zoufale dotazy, ze to tiskne spatne a nemuzu najit ovladac prijdou
> pozdeji... ;-)
>
> Pri startu vidim, ze system nasel, ze tiskarna visi na USB, ale (po
> letech ve Win) nefim co s tim...
>
> Diky
>
> --
> [...]

Ahoj,
ve Slacku 9 je program /usr/share/apsfilter/SETUP z balicku apsfilter, ktery
slouzi k jednodussimu nastaveni tiskarny. Po instalaci je v rootove poste
zprava s kratkym uvodem a tam to je napsane.
Ted mam HP DJ656c a tiskne upne bez problemu a nastavoval jsem ji prez ten
programek.

Zdenek Burda
ICQ#119838804
+420 721 713 371
http://www.zdenda.com

"Světlo na konci tunelu může být reflektor protijedoucí lokomotivy"