tisk v linuxu

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Středa Duben 23 10:08:10 CEST 2003

On Sunday 20 April 2003 21:53, Zdenek Burda wrote:
> Ahoj,
> ve Slacku 9 je program /usr/share/apsfilter/SETUP z balicku
> apsfilter, ktery slouzi k jednodussimu nastaveni tiskarny. Po
> instalaci je v rootove poste zprava s kratkym uvodem a tam to je
> napsane.
> Ted mam HP DJ656c a tiskne upne bez problemu a nastavoval jsem ji
> prez ten programek.

tiez som sa s tlacou volakedy dost natrapil, kym som prisiel na princip
ako cez to data vobec tecu;

odporucam si najskor precitat "Printing-HOWTO" (najma kapitolu 8.2) v
adresari "/usr/doc/Linux-HOWTOs", potom sa pozriet po
"/usr/doc/LPRng-3.8.12/PrintingCookbook/index.html" kde ziskas prehlad
o tom ako cez printing system s LPRng vlastne tecu data; no a potom sa
pozri po baliku apsfilter ktoreho hou-tuuu najdes v
"/usr/doc/apsfilter-7.2.2/handbook.html"; a napokon kludne spusti
vyssie spominany setup pre apsfilter;
ono to vlastne vsetko pracuje tak, ze apsfilter vsetko prevedie na
postcript a ghostscript zas tieto postscripty prevadza do jazyka
tej-ktorej tlaciarne;

ja pouzivam slack8.1, ci je to v slack9 v tych istych adresaroch neviem
ale mozno ano;

hope it will be helpfull;
--
laco.