Suse 8.1 - KDE3.1.1

Oak oak.brno na seznam.cz
Pondělí Duben 21 01:40:05 CEST 2003

Dobrý den,

Dne pá 18. of April 2003 13:08 Miroslav Petricek napsal(a):

> Speciální postup jsem nepotřeboval (rpm -Fvh *).

co to je "rpm -Fvh *"?  Volbu -F moje "RPM verze 3.0.6" nezná... Snad "# rpm
-Uvh *"?

Ani to ale v mým případě nebylo spásný. Už je to ale poněkolikáté, co jsem
updatoval KDE a tak mě problémy nepřekvapily.
Předem jsem přesunul do podadresáře některý balíčky, který mi dělaly problémy
se závislostmi a jež jsem nepotřeboval (většinou spjaté se sambou apod.).
Dále, "-Uvh" vedlo na SIGSEGV nebo jak tomu programátoři říkaj, a tak jsem už
klasicky udělal "# rpm -ivh --force --nodeps *.rpm". Pak jsem odstranil
všechny duplicitní balíčky, což je poměrně zdlouhavá práce, ale výsledek je
dobrej. Pro jeden z bělíčků (je třeba projet všechny) to vypadá asi takto:

# rpm -q kdebase3
kdebase3-3.0.8-43
kdebase3-3.1.1-58
# rpm -e kdebase3-3.0.8-43
# rpm -q kdebase3
kdebase3-3.1.1-58
#

Lepší způsob neznám, i když tento nepovažuji z ideální.

Zdraví,

Oak