Suse 8.1 - KDE3.1.1

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Duben 21 16:24:01 CEST 2003

Dobrý den,

>co to je "rpm -Fvh *"?  Volbu -F moje "RPM verze 3.0.6" nezná... Snad "#
rpm
>-Uvh *"?

-F nebo --freshen znamena ze se provede pouze update, tedy updatnou se jen
balicky ktere jsou jiz nainstalovane.
-vh zobrazi takovy ten hash u kazdeho updatovaneho balicku

> [...]
>updatoval KDE a tak mě problémy nepřekvapily.
>Předem jsem přesunul do podadresáře některý balíčky, který mi dělaly
problémy
>se závislostmi a jež jsem nepotřeboval (většinou spjaté se sambou apod.).
>Dále, "-Uvh" vedlo na SIGSEGV nebo jak tomu programátoři říkaj, a tak jsem
už
>klasicky udělal "# rpm -ivh --force --nodeps *.rpm". Pak jsem odstranil
>všechny duplicitní balíčky, což je poměrně zdlouhavá práce, ale výsledek je
>dobrej. Pro jeden z bělíčků (je třeba projet všechny) to vypadá asi takto:

Updatuju KDE pravidelne a nidky jsem nenarazil na sebemensi problem,
pouzivam tedy apt pro aktualizaci, protoze jsem linej resit zavislosti
rucne.
No ten Vas system tedy musi musi vypadat kdyz pouzivate volby
--force a --nodeps Muzu Vas ujistit ze to jde bezproblemu i bez nich, mam
take SuSE 8.1
Zdravi