tisk v linuxu

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Duben 21 10:09:18 CEST 2003

> Vzhledem k ceně této i ostatních podobných tiskáren a ceně jejich
> cartridgí (strašné slovo, hlavně takhle napsané...) si říkám, že místo
> příštích barev koupím jinou tiskárnu.
>
> Třeba *Lexmark* má linux podporován oficiálně, takže by to snad neměl
> být problém. Je tu někdo se zkušenostmi s modely *Z25*, *Z35* nebo *Z45*?

To ne, ale mam skvele zkusenosti s fototiskarnami hp (nekolik typu, takove
ty mrsky co maji po prave strane klasicke A4 specialni prihradku na papir
10x15) Tiskne mi to via cups cernobile i barevne srovnatelne kvalitne jako v
"jinych os".

--
Zdenek Mazanec, Contactel. s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz