tisk v linuxu

Richard Holas konve na holasi.net
Pondělí Duben 21 10:01:43 CEST 2003

Libor Dub wrote:
> Zdravím,
>
> no možná to nebude tak jednoduchý. Myslím, že ovladač pro tuto tiskárnu pro
> Linux doposud neexistuje. Pro černobílý tisk lze použít (vše je ze SuSE, ale
> i v jiných distribucích jsou snad k dispozici shodné ovladače) ovladač
> !Ghostscript driver 'bjc600' ", je úplně O.K. Ale pro barevný tisk jsem zatím
> vhodný nenašel (prosím upozornit, pokud někdo o něm ví). Zkoušel jsem
> například ovladač pro tiskárnu Cannon S-3OO, "color 600 dpi", ale barevný
> vrstvy jsou rozhozený (cca 5 mm!), navíc se snaží i černou složit z barev.

Přesně tak. Stejně se to chovalo i když jsem to "naklikal" dřív v
Mandrake. Ovladač jsem nikde nenašel, barvy jsou rozhozené. Té skládané
černé jsem si nevšiml, ale je to další důvod.

Vzhledem k ceně této i ostatních podobných tiskáren a ceně jejich
cartridgí (strašné slovo, hlavně takhle napsané...) si říkám, že místo
příštích barev koupím jinou tiskárnu.

Třeba *Lexmark* má linux podporován oficiálně, takže by to snad neměl
být problém. Je tu někdo se zkušenostmi s modely *Z25*, *Z35* nebo *Z45*?
--
Richard Holas
risa na holasi.net