tisk v linuxu

SadlO kunes14 na oag.cz
Pondělí Duben 21 16:32:56 CEST 2003

> Třeba *Lexmark* má linux podporován oficiálně, takže by to snad neměl
> být problém. Je tu někdo se zkušenostmi s modely *Z25*, *Z35* nebo *Z45*?

Jo lexmark ma ovladace pro linux primo na webu stahne se to v pohode ma
to mam dojem do 3 MiB a pak to staci pustit. Instalace probiha bud v X
nebo v konzoli v pohode ale mam dojem ze se to pak pridava jako prm balicek
[SadlO na sadlo /]# rpm -qa |grep lexm
lexmarkz35-1.0-1
(takze nevim jak to bude fungovat na systemech ktery nejedou na rpm
balicky)
Zkouseno na systemu RH 7.2 s tiskarnout Lexmark Z25 v pohode akorat mi
chvili trvalo nez jsem prisel na to ze v /etc/printcap.local smazat
starou tiskarnu :)
Jinak v linuxu si dokonce pamatuje nastaveni kvality tisku (u mne ECONO
+ cernobili) jinak ve windows se mi porad nastavuje na normalni kvalitu
a barevnej tisk po kazdym restartu.