tisk v linuxu

Tomáš Lašťovička 42734353 na seznam.cz
Úterý Duben 22 14:14:59 CEST 2003

Richard Holas wrote:
> Tomáš Lašťovička wrote:
>
> Co se plnění týče, tak po zkušenostech s nějakým starým HP (někdy v roce
> 97) jsem spíš PROTI.

To je vec nazoru. Moje zkusenost je takova, ze mezi originalem a
naplnenou neni skoro rozdil...

> Takže tohle by mi určitě nevadilo. Ty nový Epsony
> linux normálně rozdýchají (resp. linux je), jen mají navíc chip?

chip je soucast cartridge, tiskarna je konstrukcne uplne jina - pouziva
i nove slozeni inkoustu (castecne vodovzdorny), doma sice jednu mame,
ale pouze pod win xp, jak to funguje pod linuxem nevim... k modelu
stylus 740 jsem si jeste vzpomel, ze to byl posledni epson, ze kteryho
slo tisknout pomoci cat neco > /dev/lp0 , nepotreboval ovladac (pouze na
tisk textu teda... :) )

--
Man and machine: The neverending fight :)

Tomas Lastovicka
ICQ:    116950347
Jabber: garfield na njs.netlab.cz
42734353 na seznam.cz