RH9 + squid a dial-up

David Nebesky david na nebesky.com
Pondělí Duben 21 17:21:19 CEST 2003

Dobry den,
nainstaloval jsem si RH9 a mam dva problemy, ktere mi znacne komplikuji
zivot. Dodavam, ze jsem jen mirne az stredne pouceny amater,

1) vubec nefunguje squid. Pokud o spusteni squidu skonci nasledovne:

/etc/init.d/squid start
init_cache_dir /var/spool/squid... /etc/init.d/squid: line 162:  4804
Neúspěšně
ukončen (SIGABRT)        $SQUID -z -F -D 2>/dev/null
Startuji squid: /etc/init.d/squid: line 162:  4805 Neúspěšně ukončen
(SIGABRT)
      $SQUID $SQUID_OPTS 2>/dev/null
                                                           [SELHALO]

2) problem s pripojenim dialupem:
2a) GNOME: pridam-li do panelu "Kontrolky modemu", mohu se pomoci jich
pripojit, ale kontrolky dale nevedi, ze jsem jiz pripojen. Nelze se s
jejich pomoci odpojit ani z nich nelze zjistit, ze jsem  pripojen.
2b) KDE: Radeji bych pouzival nadale GNOME, ale zkusil jsem pripojeni
pomoci kppp v KDE. Pokud je spoustec Kppp na liste nebo pouziji menu,
lista i s menu zamrznou. Totez se stane, pokud je v kppp zaskrtnuta
volba "po pripojeni pohltit do panelu" a pistim kppp jinak. Pokud je
spoustec kppp na plose, zamrzne plocha.
Jediny zpusob, jak se pomoci klikani mysi pripojit a predevsim mit
vizualni informaci o tom, zda jsem ci nejsem pripojen, je pouziti kppp v
GNOME, coz se mi jevi neobvykle a nelibi se mi to.

Diky za pomoc

--
David Nebesky