RH9 + squid a dial-up

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Duben 21 19:48:44 CEST 2003

Dne po 21. dubna 2003 17:21 jste napsal(a):
> Dobry den,
> nainstaloval jsem si RH9 a mam dva problemy, ktere mi znacne komplikuji
> zivot. Dodavam, ze jsem jen mirne az stredne pouceny amater,
>
> 1) vubec nefunguje squid. Pokud o spusteni squidu skonci nasledovne:
>
> /etc/init.d/squid start
> init_cache_dir /var/spool/squid... /etc/init.d/squid: line 162:  4804

No asi chyba v konfiguraci na radku 162 koukni do konfiguraku co tam mas.

> 2) problem s pripojenim dialupem:
> 2a) GNOME: pridam-li do panelu "Kontrolky modemu", mohu se pomoci jich
> pripojit, ale kontrolky dale nevedi, ze jsem jiz pripojen. Nelze se s
> jejich pomoci odpojit ani z nich nelze zjistit, ze jsem  pripojen.

Kdysi když jsem to pouzival tak mám takový dojem že to potřebovalo i nejaký
balicek kolem isdn aby to fungovalo.

> 2b) KDE: Radeji bych pouzival nadale GNOME, ale zkusil jsem pripojeni
> pomoci kppp v KDE. Pokud je spoustec Kppp na liste nebo pouziji menu,
> lista i s menu zamrznou. Totez se stane, pokud je v kppp zaskrtnuta
> volba "po pripojeni pohltit do panelu" a pistim kppp jinak. Pokud je
> spoustec kppp na plose, zamrzne plocha.
> Jediny zpusob, jak se pomoci klikani mysi pripojit a predevsim mit
> vizualni informaci o tom, zda jsem ci nejsem pripojen, je pouziti kppp v
> GNOME, coz se mi jevi neobvykle a nelibi se mi to.

Nikdy jsem kppp nepouzival takze vam neporadim.

> Diky za pomoc

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |