Mrznuci linux, migracia na FreeBSD?

Pondělí Duben 21 18:11:11 CEST 2003

On Fri, Mar 28, 2003 at 08:31:27AM +0100, Peter Surda wrote:
> [...]
Sice za to uz nie som zodpovedny, ale mozem dat akysi "medzireport", lebo ma
to zaujima. Boli otestovane obe navrhovane riesenia (zdroj a karty). Do masiny
sa dal znackovy 480W zdroj, vybrali sa vsetky karty okrem grafickej (ktora
nerobi nic), a zapojenych je len 6 diskov, na kazdom kanali jeden master.
Zmena je nulova, stale sa spomaluje siet a nakoniec to zmrzne, zhruba tak do
24 hodin. Na druhom pocitaci mam pod linuxom (tiez RH7.2, kernel
2.4.18-27.7.x) ten isty board, tiez 6 diskov, slabsi zdroj a vyrazne vacsie
zatazenie, a bezi mesiace uplne bez problemov.

Existuju nejake testovacie programy, ktore by pomohli pricinu upresnit?
memtest a cpuburn poznam, ale je nieco na ine komponenty?

Popripade existuje nieco ako knoppix ale zalozene napr. na freebsd? Aby sa to
nemuselo instalovat?

Bye,

                            rm -f /bin/laden