RH9 + squid a dial-up

David Nebesky david na nebesky.com
Pondělí Duben 21 21:37:50 CEST 2003

On Po, 2003-04-21 at 20:17, Petr Simek wrote:

> Ma ten squid vytvorene ty kesovaci adresare ? A pokud ano, ma k nim prava?
> Mam pocit ze kdyz nemuze zapisovat, tak chcipne ...

Pokud se jedna o /var/spool/squid, pak ten mam a prava tam squid ma.
Myslim, ze se jedna o nejakou specifickou chybu RH9. Zkousel jsem RH
nainstalovat cely znovu (pred tim jsem jen delal upgrade z RH8.0), ale
vubec jsem si nepomohl. Nainstaloval jsem, spustil jsem squid s
originalnim configuracnim souborem a porad ta sama chyba na radku 162
:-(

--
David Nebesky <david na nebesky.com>