wwwoffle a mdk 9.1 - =?iso-8859-2?q?pros=EDm?=(=?iso-8859-2?q?del=B9=ED?=)

Radomír FOJTÍK Radomir.Fojtik na seznam.cz
Pondělí Duben 21 19:19:33 CEST 2003

> --Osobně užívám gnome... ,ty dns adresy tam mam na tvrdo, t.j  pripiste
> je  do toho resolv.conf a v v polozce DNS k tomu dial-pripojeni uz zadne
> nepiste ( v tom KDE nesmyslu) a snad by to melo chodit

Přesně tak, po dopsání dvou položek typu: nameserver  xxxxxxx do resolv.conf
to opravdu chodí. Přibylo tam poté nameserver 127.0.0.1
O problematice DNS si ještě počtu, protože mě láká kešování dns (jak jsem četl
o pdnsd) pro urychlení surfu.

Momentálně mi zbývá zautomatizavat wwwoffle -on ..., ale k tomu se chci
zeptat, jestli do ip-up či ip-up.local. Někde se píše, že tam, někde zase
onam. Mám v tom zmatek.

Každopádně Vám děkuji, pane Dvořák