wwwoffle a mdk 9.1 - prosímdelší)

Zdenek Sebesta mach na internet.sk
Pondělí Duben 21 22:09:34 CEST 2003

On Mon, 21 Apr 2003 09:39:50 +0000, Radomír FOJTÍK wrote:

> Mám problém s proxy wwwoffle. Jsem BFU, a rozhodl jsem se naplno
> používat linux (MDK 9.1). Mé základní požadavky na něj jsou: web a
> mail (KDE 3.1 fakt super),samozřejmě bezpečný a stabilní.
>
> Pro dialup jsem se rozhodl nainstalovat WWWoffle proxy server formou rpm z
> contribu. Kde je problém?
>
> Pravděpodobně souvisí s DNS. Normálně je můj /etc/resolv.conf
> prázdný a po připojení na net se v něm objeví DNS(?) adresy. A já
> musím v mcc (grafický nástroj pro různá nastavení) restartova demona
> wwwoffled. Pak dám v konzoli wwwoffle -on (fetch) a funguje to. Bez
> [...]

Používám přesně to samé. A kupodivu, když jsem přes mcc si chtěl ještě
jednou nakonfigurovat připojení k Internetu (prostě jsem si hrál) tak mi
ten chytrolín tam doinstaloval i tmdns.
No a mám to: wwwoffle jako démona (spustí se při startu) a Internet
vytáčím přes kppp. A někde vzádu tam je co chi spustit po připojení
(wwwoffle -online) a co po odpojení (wwwoffle -offline). zatím to funguje
k mé naprosté spokojenosti.
BTW - kppp dynamicky modifikuje resolf.conf, takže ani tady bych neviděl
problém.

Případně napište soukromě - pošlu detaily

Hezký večer.
-mach-