Spickovy SQL server pro Linux

TomCat tomcat na nh-trans.cz
Pondělí Duben 21 22:26:03 CEST 2003

> Nejsem ani zaslepenec ani nic jineho, uznavam, ze Linux nepatri tam a
> tam, uznavam ze PostgreSQL v urcitem typu transakce je pomalejsi nez
> Oracle treba o 1000%, ale vazne by mne zajimalo, proc se PostgreSQL
> stale povazuje za nejakou detskou hracku (Oracle na zacatku nebyl
> takovy?) ktera patri diteti z jesli... nerikam, ze je to hracka pro
> profesionala, ale domnivam se (a nejen me prakticke zkusenosti o tom
> vypovidaji jasne) PostgreSQL alepson ve verzi 7.0 a vyssi (TOAST & WAL
> jsou sqele.. - ano mluvim o verzi 7.1) je plnohodnotny produkt s
> [...]

Ja s vetsinou toho, co uvadite, souhlasim. A nechci ani vyvolavat flame
PostgreSQL <-> cokoliv. PostgreSQL *JE* SQjely, o to se prit nebudeme,
ale cela problematika je shrnuta ve Vasi posledni vete.
To o cem mluvim, *JSOU* Enterprise aplikace a tim je dano vse.
SAP DB je (doufam, ze zatim) jedina enterprise db, ktera je free a
opensrc.
Veskera ostatni open reseni (vcetne Interbase - at mi Borlandi odpusti)
opravdu
nelze s cistym svedomim do teto kategorie zahrnout.
To mi potvrzujete uvadenymi patrametry Vaseho db serveru - 2x P100.
Ten nas stavajici ma 2xXeon450/2MB cache, 2 GB RAM, 2x RAID5/1 po 6ks
HDD (celkem 70GB) a nestaci. Novy bude mit 2 (4)x X700, 3GB RAM, RAID
110GB. To asi nepotrebuje dalsi komentar. Je to jako porovnavat kriznik s
motorovym clunem (pokud asociuji treba kanoe jako rel.db typu FoxPro ;-)
Uz je to jasny?

TomCat