Samba a DOS na TCP-IP - SOLVED

TomCat tomcat na nh-trans.cz
Pondělí Duben 21 22:26:03 CEST 2003

> * doporucuji nepouzivat volkov commander, nebot on nejak blbne, jakoby
> obsah adresare ve kterem byl pise i do nove prepnuteho, ale to mi delal
> pod dosemu (myslel jsem ze to bylo tim - nebylo)

VC se mezi lidma pohybuje v mnoha neoficialnich polofunkcnich buildech a
po dlouhem laborovani jsem nasel pouze dve varianty, ktere jakz takz
chodi.
Nicmene je to prasacka napodobenina Nortona verze 3.0 nekdy z r. 1988
vznikla evidentne disassemblingem a upravou puvodniho kodu v asm. Neresi
korektni praci v siti, neumi vic nez 512 polozek v adresari a disky vetsi
nez 2GB.
Ma spousty chyb (nektere totozne s chybami NC3) a tudiz bych se od nej
drzel
dal. Nam se jeho pouzivani uz nekolikrat vymstilo. Jsou i jine
filemanagery, ktere
se v pohode vlezou na disketu a celkem chodi. Doporucuju poohlidnout se v
utils
k prohlizeci Arachne nebo na www.freedos.org.

TomCat