instalace a QT3

walker paveva na seznam.cz
Úterý Duben 22 09:21:38 CEST 2003

Preji dobry den,
resim nasledujici problem
pouzivam MDK 9.1 (QT3) a ISDN pripojeni na i-net, proto se snazim
nainstalovat nektere programy pro monitoring, spusteni ISDN, protoze
tyto vsak nesjou jako *rpm balicky pouzivam troji configure, make, make
install, no a tady je kamen urazu, pri konfigure mi to vzdy hlasi:

checking for Qt... configure: error: Qt (>= Qt 2.2.2) (library qt) not
found. Please check your installation!

nepomaha ani configure --with-qt-dir=/usr/lib/qt3, dokonce v souboru
configure je nastavena detekce na qt3 se spravnou cestou. takze nevim.

takze me otazky zni:
1) proc mi to porad vypisuje a jak z toho ven?
2) prece jen *rpm balicky poskytuji lepsi spravu a prehled o programech
v systemu, tazi se tedy, zda-li by tedy nebylo vhodne vytvorit rpm
balicky? (snad v tom nebude velky problem)

dekuji moc za odpovedi

Walker