Jak merit prenesena data pro ruzne IP adresy?

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Duben 22 15:37:05 CEST 2003

On Tue, Apr 22, 2003 at 03:28:00PM +0200, Sasdad wrote:
> A co ti vlastne vadi. Ze jsem se nepodepsal nebo nepodekoval?

Mám-li mluvit za sebe, ani jedno. Stydíte-li se za své jméno, je to váš
problém. Ale vadí mi ty nezalomené řádky. Chci-li citovat část příspěvku,
je to nepříjemná práce navíc. Většina odpovídajících se na to vykašle
a buď necituje vůbec (takže není vidět, na co odpovídají) nebo citují
celý příspěvek (čímž zbytečně nafukují mail).

                                                        Michal Kubeček