Xfree 4.3.0, ATI Radeon, OpenGL - seka pocitac

Martin Kozusky kozusky na ics.muni.cz
Úterý Duben 22 09:42:21 CEST 2003

Ahoj,
zkompiloval sem si ze zdrojaku nove X, nainstaloval je, nahral z nich modul
radeon.o do /lib/..... (protoze s originalnim z jadra nejede DRI
akcelerace).  Vse jede jak ma, ale kdyz pustim nejakou hru, ktera vyuziva
OpenGL (treba Tuxracer, Pingus), tak se po nejake (nahodne) dobe ta hra
sekne a nezbide mi nez ji zabit (pres ssh). Na obrazovce ale zustane porad
viset obraz z te hry, tak skusim dat "killall -9 X", ale to mi okamzite
sekne PC a musim restartovat.
Dela mi to i KDE - pustim KDM, prihlasim se, pracuju .... pak se chci
odhlasit, KDM asi restartuje X a pritom se me zase sekne PC.

Nevite nekdo cim to muze byt? proc se sekne cele PC?

Diky,
Martin