instalace a QT3

Lubos Lunak l.lunak na kde.org
Úterý Duben 22 20:22:40 CEST 2003

walker wrote:

> Lubos Lunak
> KDE developer
>
>  tak ta hlaska byla opravdu jen a jen:
>
> checking for Qt... configure: error: Qt (>= Qt 2.2.2) (library qt) not
> found. Please check your installation!,

 Ja vim. Napsal jsem '_by_ mela'. Je to jeste z dob, kdyz zadne Qt3 nebylo,
a asi nikoho nenapadlo, ze by jednou byt mohlo ;).

> ale to uz je jedno. jen bych Vas rad pozadal, kdyz je to tedy tak
> trivialni - jak aplikaci naportovat pro QT3. Troufam si tvrdit, ze je-li
> to trivialni, tak by tuto informaci ocenila nejenom moje osoba. Zcela
> urcite se rad necham poucit - vsak od toho tu mame tuto konference ze?
> :)

 No, krome toho, jak uz jsem rekl, ze by clovek to Qt mel trochu umet, by
melo stacit http://developer.kde.org/documentation/library/porting.html .
Neni to samozrejme zase az tak jednoduche jako tu aplikaci neupravovat a
zkratka nainstalovat a pouzit Qt2.

--
Lubos Lunak
KDE developer