praca s accounts na Debiane

mailing na lentus.sk mailing na lentus.sk
Úterý Duben 22 13:54:05 CEST 2003

> 5.
> tester:x:1000:
> test1:x:1001:
> test3:!:1003:test3
> test4:x:1004:
> preco je pri group test3 "!" - vykricnik??
na toto som asi prisiel sam
ono to malo zakazat usera, ale kedze exituje aj group test3 (aj user test3),
MOZNO je to sposebeny tym, ze to LOCKlo prave group a nie user - co (ak je
to tak) osobne povazujem za BUG (alebo zle zadanu option?)
ako som "!" cez vim prepisal na "x", tak to neviem s5 dostat
mozno to bolo tym "hranim sa" so skupina& usermi& priradovanim_odoberanim
userov z_do skupin ... - ciastocne nestandartne spravanie
(a robil som to aj cez vim aj prikazmi) a mozno to niekedy este nebolo
sync-nute