smbfs, windows XP, utf8 a cestina

Jan Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Úterý Duben 22 14:56:08 CEST 2003

> smbfs je modul jadra, pouziva tedy tabulky v modulech nls*. Ty v
> samba/codepages jsou pro user-space sambu, ktera se smbfs nema tak
> moc spolecneho.

Ja jsem netvrdil, ze smbfs ty soubory pouzije. Jen jsem tvrdil, ze mnozina
pouzitelnych kodovani je shodna s tim seznamem pro userspace sambu.
Rozhodne si tim nejsem jisty na 100%, spis je to empiricky podlozeny
odhad. Treba predat smbmount codepage tak, aby posleze natahlo a pouzilo
nls_utf-8 se mi zatim nepodarilo, a do zdrojaku jsem zatim nemel cas
koukat.

-- Honza Houstek