instalace a QT3

Lubos Lunak l.lunak na kde.org
Úterý Duben 22 17:11:40 CEST 2003

Jarda Mikulík wrote:

> [...]

 Ta hlaska, aby byla uplna a presna, by mela znit:
checking for Qt... configure: error: Qt (>= Qt 2.2.2 and < Qt-3.0.0)
(library qt) not found. Please check your installation!

 Ted uz je pocitam jasne, proc to /usr/lib/qt3 nevytrhne. Bud je potreba tu
aplikaci naportovat pro Qt3 (coz je sice dost trivialni pro toho kdo Qt
umi, ale tohle pocitam asi neni ten pripad), nebo pouzit mit nainstalovane
a pouzit Qt2 (obvykle balik qt2-compat nebo tak nejak).

> Jaké GCC používáte? Mi to dělá přesně tohle když v Debianu změním
> výchozí gcc na verzi 3.2!

 Pro C++ neni dobry napad michat gcc verze, tedy minimalne ty, u kterych se
jejich vyvojari snazili zmenit ABI kazdou verzi >;).

--
Lubos Lunak
KDE developer