instalace a QT3

walker paveva na seznam.cz
Úterý Duben 22 19:42:54 CEST 2003

>  Ta hlaska, aby byla uplna a presna, by mela znit:
> checking for Qt... configure: error: Qt (>= Qt 2.2.2 and < Qt-3.0.0)
> (library qt) not found. Please check your installation!
>
>  Ted uz je pocitam jasne, proc to /usr/lib/qt3 nevytrhne. Bud je potreba tu
> aplikaci naportovat pro Qt3 (coz je sice dost trivialni pro toho kdo Qt
> umi, ale tohle pocitam asi neni ten pripad), nebo pouzit mit nainstalovane
> a pouzit Qt2 (obvykle balik qt2-compat nebo tak nejak).

Lubos Lunak
KDE developer

 tak ta hlaska byla opravdu jen a jen:

checking for Qt... configure: error: Qt (>= Qt 2.2.2) (library qt) not
found. Please check your installation!,

ale to uz je jedno. jen bych Vas rad pozadal, kdyz je to tedy tak
trivialni - jak aplikaci naportovat pro QT3. Troufam si tvrdit, ze je-li
to trivialni, tak by tuto informaci ocenila nejenom moje osoba. Zcela
urcite se rad necham poucit - vsak od toho tu mame tuto konference ze?
:)

Mockrat diky.

Pavel Prochazka